Skrällarnas stad och en efterfest senare...

Okej... Vem kunde ha anat detta? Alla förhandsfavoriter fick se sig slagna av en man i kaftan och en låt om misshandel. Sara Varga kan jag ändå acceptera, en fin slow-tempo med ett seriöst ämne och kul med mer svenskt i finalen MEN! Och här vill jag poängtera mitt MEN! Vad hände med de moderna poplåtarna? I finalen finns nu mest schlager och lite klubb-musik. Hade varit så grymt att kunna bjuda på lite Loreen eller åtminstone Love Generation! Suck och stön... Känner mig lite besviken helt enkelt. Hasade mig ändå ned till efterfesten och väl där bjöds man ju på en hel del energi som tur va. Varken LG eller Loreen verkade allt för ledsna som tur var. Å andra sidan verkade The Moniker och Sara Varga inte allt för glada heller. Kanske krävs det finalnerver för att få dem att tända till? Nedan kommer lite glimtar från kvällen. Håll till godo så ses vi i Globen, Stockholm och finalen nästa gång!




Loreen framför årets bästa låt enligt mig...


Love generation hav allt på scenen!


Loreen med vän på efterfesten.


Jenny Silver verkade inte allt för bitter på att The Moniker snodde en finalplats.


Vi fick ett litet liveuppträdande av The Moniker mitt i festen.


Också Love Generation var sugna på att showa under kvällen!

« Namn:

« E-postadress: (Publiceras ej)

« URL/Bloggadress:

« Kommentar:
Komma ihåg dig?