Hollac16 på ESC-Panelen

Välkommen du som läser detta!

 

Mitt namn är Lun Lund och från och med nu är jag en del av ESC-Panelen! Här kommer jag att blogga under namnet Hollac16. Vem är då jag? Jo jag är 22 år och kommer från Stockholm. Jag har tidigare bloggat på Poplight och sedan på egen blogg, men nu kommer jag alltså att blogga här. Vill passa på att meddela att "Lun Lund" inte är mitt riktiga namn i verkligheten. Jag har valt att gå under alias på grund av olika skäl. Det är bland annat mitt sätt att värja mig på internet.

 

Varför jag har blivit en del av ESC-Panelen är för att jag älskar Melodifestivalen och Eurovision Song Contest. Två musiktävlingar som jag sedan barnsben har gillat väldigt mycket och därför bloggar och skriver om detta. Jag lägger ned mycket tid på att kolla på evenemangen men också att lyssna i förväg, hitta fakta, samla statistik och fullständigt gå in för det. För mig är det allvar.

 

Du som läser kommer att bli bombarderad av fakta och historik likväl mina egna tankar om musik som helhet. Jag kan ibland vara rätt kritisk och hård/dömande men ta det inte personligt om det är dig (som artist, låtskrivare etc.) jag skriver om. Jag skriver utifrån mitt egna perspektiv och har mina egna åsikter, vilket alla andra har. Musik liksom mycket annat bygger på känsla och smak, där alla har olika smaker. Jag har en smak, du som läser har en annan osv. Vissa delar kommer du kanske hålla med mig om, annat inte osv.

 

Nu vill jag passa på att önska en trevlig dag.

 

/ Hollac16


« Namn:

« E-postadress: (Publiceras ej)

« URL/Bloggadress:

« Kommentar:
Komma ihåg dig?