Johan ny panelmedlem



Hejsan alla ESC-panelen läsare!

Jag heter Johan och är 20 år gammal ifrån Växjö. Jag studerar för tillfället Psykologi på Universitetet, men kommer göra en U-sväng och byta riktning till journalistik.

Nu har jag fått chansen att skriva på denna bloggen tillsammans Robban och Felix, vilket är jätte roligt, då musik har alltid varit min stora passion. Skriva är också något jag verkligen brinner för och då ser jag denna blogg som en bra och rolig möjlighet att får göra de två saker som jag tycker mest om.

Jag ska göra mitt bästa för att bloggen ska bli så bra som möjligt och jag hoppas att ni kommer gillar mig minst lika mycket som de förgående skribenterna.

MVH // Johan
Postat av:SchlagerDeluxe

Vad kul att ni hittat en ersättare så snabbt. Får hälsa skribenten johan välkommen


Skrivet: 2010-12-09| 00:00:37    

« Namn:

« E-postadress: (Publiceras ej)

« URL/Bloggadress:

« Kommentar:
Komma ihåg dig?