"This is our night" för Sakis Rouvas



Det vinnande bidraget för Sakis Rouvas och Grekland blev "This is our night". Det stod klart efter att både juryn, esctoday-läsare och telefonröster var avgjorda.

Robban kommentar: Det var favoriten och den bästa låten som kommer få representera Grekland i ESC. Den kommer rankas högt på min kommande favorit-lista. This is our night.......flyyyyyyyyyyyy to the top baby! Nu ska jag ta och sova efter att ha följt både Georgiens och Greklands finaler.

Tomas kommentar: Jag har lite svårt för den här mannens väldigt plastiga utseende men sjunga kan han och svänga på höfterna med. Dock tycker jag att de tre låtar han fått till sitt förfogande är överproducerade för att passa i sammanhanget. Vilken av dem som nu än skulle vinna kommer få Greklands bidrag att kännas som Rysslands gjorde förra året, för mycket helt enkelt. Min favorit var "Out of Control" men "This Is Our Night" var bidraget som poststämplades Moskva och så här i efterhand så kvittar det, jag står fast vid att det ändå är för artificiellt för att kännas äkta och jag hoppas inte Grekland vinner trots förmodligen riktigt goda chanser.

Andrés kommentar: Sjukt snygg, om jag var blind..! Nä, han ser lika äkta ut som Michael Jackson och låten, ja den har man ju hört förr..


« Namn:

« E-postadress: (Publiceras ej)

« URL/Bloggadress:

« Kommentar:
Komma ihåg dig?