rhob.blogg.se

En blogg om mig, mitt liv och saker jag tycker är intressanta!

Vikten av chark!

Publicerad 2015-08-18 16:37:00 i Allmänt,

 
Vi tog charktorsdag igår. Det fanns så mycket att fira, att det inte kunde hållas på. Alltså vikten av dom här torsdagarna. Dels har jag förälskat mig i nya ostar, lärt mig om röda viner, hittat favoritbubblet, favoritbrödet, fått prata ut bland vänner, träffat nya människor, bjudit in människor jag annars inte hinner träffa. Och sen det här med Sabina. En av de bättre relationer jag utvecklat under 2013. Sabina är fantastisk. Sabina tar fram bra saker ur mig. Fantastiska saker. Bra tjej. Bra energi. Bra skit.
 
Mötte en sjukt intressant kvinna idag på jobbet dessutom. Maja heter hon och har levt i Italien. En riktig djurvän dessutom som skumt nog har fastnat för illrar, och driver en illerfarm som heter starshineferrets. Googlade den och jo men visst föder hon upp illrar för fulla muggar - kolla här bara: http://www.starshineferrets.se Det finns onekligen folk till allt, men hon var mycket mycket trevlig och handlade bra av oss, så det var uppsidan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela