Ikväll sänds Finlands sista deltävling




Ikväll genomförs den sista deltävlingen i Finlands uttagning till Eurovision Song Contest.

Showen går att "live" på nätet via Yle's hemsida. Se länk nedan.


 Euroviisut Suomen karsinta 2011 (Deltävling 3 av 3)

När?: 20.00 - 20.55
Var kan jag följa live?: Live Stream
Läs mer: Inför deltävling 3
Postat av:Schlagerpinglan

Wäää! Tommi Soidinmäki åkte ut! Tror ni det går att lämna in en protest? ;)


Skrivet: 2011-01-28| 21:10:57     Av: http://www.schlagerpinglan.se/
Postat av:Robban

Det är fruktansvärt! Hur kunde Tommi och den underbara Seis åka ur. Den var ju den perfekta vinnaren


Skrivet: 2011-01-28| 21:14:58    
Postat av:the monster herself

Röstade inte på någon ikväll, och personligen tyckte jag inte Tommi var speciellt bra.. Men däremot förstår jag inte alls hur det där bandet kunde gå vidare?! Ush, ibland skäms jag över mitt lands medborgare. Speciellt då det gäller deras musiksmak i ESC-sammanhang.....


Skrivet: 2011-01-28| 22:04:16     Av: http://mittminimonster.blogg.se/

« Namn:

« E-postadress: (Publiceras ej)

« URL/Bloggadress:

« Kommentar:
Komma ihåg dig?