Hollow

Melodifestivalen börja närma sig med stora steg och det har läckt en demoversion av Peter Jöbacks låt "Hollow". Demoversionen sjungs av ingen mindre än Linda Pritchard. 

Jag har ingen varför den har läckt ut på internet, kanske är det ett sätt att marknadsföra Linda Pritchard inför Melodifestivalen 2011? Linda ska trots allt tävla med en ballad och den kanske påminner om "Hollow", det återstår bara att se.

Jag tycker faktiskt att Lindas version låter snäppet bättre än Jöbacks. Jag tycker också att låten låter bättre när en kvinna sjunger den, men jag förstår varför de gav Peter låten, Linda var ett osäkert kort, eftersom hon inte är lika känd som Peter Jöback.

Vad tycker ni? Vilken version tycker ni är bäst?

/Johan

Postat av:Pruzze

Passar Lindas röst mera , fast jag gillar Peter jättemycket men inte hans veresion av låten , däremot hadde han 2010 MF snyggaste inramning på scenen


Skrivet: 2011-02-02| 23:01:07    
Postat av:Manne

Har antagligen o göra med att det kommer vara med en massa demos i jubileumsboxen som släpps senare...


Skrivet: 2011-02-03| 16:54:11    

« Namn:

« E-postadress: (Publiceras ej)

« URL/Bloggadress:

« Kommentar:
Komma ihåg dig?