Tankar om Delfinal 4 + AC

Om vi börjar med förra helgens resultat så säger jag bara ANNA BERGENDAHL! Vilket upplyft låten fick av framträdandet, eller framträdandet var ju småtråkigt men liveversionen av låten knäcker ju. Oväntat? Ja! Tråkigt? Nej! Jag glädjs med Anna, och bilderna från när hon går vidare kan man se om och om igen bara för att få dra på smilbanden litet extra.

För övrigt var det inte så stora chocker, rätt så väntat resultat…. Eller? Nej visstja jag glömde att nämna pudertala-punk-rock-gruppen Noll disciplin som av någon utomjordisk anledning gick vidare till andra omröstningen. Varför? Vet ej. Tråkigt? JA. "ÖH, hah kommer du ihåg när vi spelade på den där festen, då han kille bara spydde?" Suck...

Varför gick det så dåligt för Sibel då? Låten kickar ju ass, men framträdandet hennes var för stelt. Det handlar inte om att Sverige inte var redo för ”Gaga-junior” ännu, för det var inte så värst mycket Gaga, stelt och tråkigt, förtjänar nästan resultatet. Låten och Sibel som artist förtjänar bättre, men framträdandet förtjänade inte bättre. Tyvärr, trist på en så grym artist och låt. Hoppas vi får se dig snart igen Sibel, med en vinnarballad tack.

Över till ANDRA CHANSEN som äger rum nu till helgen.
Det enklaste sättet att förklara hur jag tror det kommer bli och hur jag vill att
det ska bli är väl att bara skriva upp resultat utan att babbla på i flytande text.

Jag tror detta:

Pernilla och Neo till final.

Jag vill se detta hända:

Pauline och Alcazar till final.

Hur AC ska firas är ännu inte klart, blir nog en hel del goda vänners sällskap och lite alkohol av olika slag... följt av rumpskakning och höftvickningar natten lång. "Shake, shake, shake, shake, shake it mi amor, Crazy for love, Give me some more." -Sakis 2004



/Eder M ikael!

Postat av:Linnea

hoppas att alcazar o pauline går till final^^


Skrivet: 2010-03-04| 21:20:17     Av: http://chinniee.blogg.se/
Postat av:M ikael

Här har vi en tjej med musiksmak ser jag ju. ;-)


Skrivet: 2010-03-06| 12:07:26     Av: http://escpanelen.info.se

« Namn:

« E-postadress: (Publiceras ej)

« URL/Bloggadress:

« Kommentar:
Komma ihåg dig?