Slovakien - Kvartsfinal 3



Ikväll fortsätter Slovakien sin uttagning till ESC med kvartsfinal 3.


Ytterligare tio bidrag tävlar och fyra bidrag tar sig vidare till en av de två seminfalerna som äger rum den 14:e och 21:e februari. Finalen är 28:e februari.

Starfältet - Kvartsfinal 3

1. Robo Šimko & MassRiot - Podľa vlastnej hlavy
2. Renata Čonkovä & Martina Polievková - Dúha
3. Reverz Park - Po kvapkách
4. Andrea Súlovská - Život
5. Lekra - Dolina, dolina
6. Martin Konrád - Ja viem
7. Free Voices - Z osnov
8. Hudba z Marsu - Final song
9. Robo Opatovský - Niečo máš
10. Guru Brothers - Príčina

Lyssna på samtliga bidrag här.

Robbans kommentar: Här gillar jag bidragen Podľa vlastnej hlavy & Dúha. Övriga är inget som faller mig i smaken, tyvärr.

Postat av:Jerry

Tack för kommentar hos mig. Vill säga att jag tycker ni är fantastiska när det gäller att ha koll på detta med ESC. Jag mäktar knappt med den svenska uttagningen. (;-)



Allt gott och jag kommer nog att kommentera när vår egen uttagning drar igång...(;-)


Skrivet: 2010-01-29| 17:35:32     Av: http://jerbaz.wordpress.com

« Namn:

« E-postadress: (Publiceras ej)

« URL/Bloggadress:

« Kommentar:
Komma ihåg dig?