På plats i Malmö!


Är på plats i Skåne-metropolen Malmö
och ska inom kort göra mig redo för att sedan ta mig till Malmö Arena. Det känns kul att Malmö fått en ordentlig spelplats för den här sortens evenemang och jag hoppas att man nu kan få en delfinal varje år. Intrycket av denna fina anläggning förtas dock aningen av det faktum att den är utkastad på en åker UTANFÖR själva Malmö! Varför bygga en arena som är så pass otillgänglig undrar jag? Eller har stadsbyggnadskontoret storslagna planer för hur Malmö-stad ska expandera inom den närmsta tiden?

Ser med spänning fram emot kvällens sista delfinal och hoppas självklart att mina favoriter Pernilla och Peter ska gå vidare till final! Har annars stora förväntningar på Lovestoned som jag fått intrycket verkar mycket tonsäkra och proffsiga live. Lovar att ta mycket bilder och komma med en rapport om stämningen och resultatet strax efter program-slutet. Må gott och njut av de 8 sista bidragen i årets Melodifestival!

/ Felix

Postat av:Schlagerpinglan

Inte ett enda litet ord om Neo? Nåja, det blir förhoppningsvis desto mer när ni redovisar resultatet. :) Jag håller tummarna för en dubbel-skräll vid namn Neo/Lovestoned.


Skrivet: 2010-02-27| 19:24:19     Av: http://www.schlagerpinglan.se/

« Namn:

« E-postadress: (Publiceras ej)

« URL/Bloggadress:

« Kommentar:
Komma ihåg dig?