Namnen på de finalklara i Spanien



Här är namnen på de tio bidrag (enligt placering i internetomröstningen) som tagit sig till den nationella finalen Tu pais te necesita måndag den 22 februari.

Coral Segovia - En una Vida
John Cobra -
Carol
Lorena -
Amor Mágico
Daniel Diges -
Algo Pequeñito
Samuel y Patricia -
Recuérdame
Venus -
Perfecta
Fran Dieli -
Cuando se trata de ti
Anabel Conde -
Sin miedos
José Galisteo -
Beautiful Life
Ainhoa Cantalapiedra -
Volveré

Robbans kommentar: Jag är väldigt nöjd med att ha fått med hela åtta favoriter från min topplista. Min stora favorit är givetvis Coral. Finns inget annat bidrag som kommer upp i samma klass som den.  Spanien bara måste skicka henne och En una Vida till Oslo, då blir man farliga. Vad John Cobra gör i final är för mig obegripligt. Resterande låtar är bra.

Felix kommentar: Givetvis blir jag superglad när min favorit Coral går vidare, men i övrigt undrar jag hur det här startfältet valts ut. Vart har den snygga Another day vägen? Och den underbara balladen Qué Quieres de mí? Ja, inte många av mina favoriter gick vidare som ni förstår... En liten besvikelse... Spanjorerna verkar rädda för engelska bidrag vilket jag tycker känns synd.

Postat av:Linnea

Du borde väl vilja att dem skickar något dåligt så att det går bra för Sverige? :P


Skrivet: 2010-02-08| 15:54:04     Av: http://chinniee.blogg.se/
Postat av:Robban

Linnea>



Jag vill ha bra bidrag med i ESC. Det är ju det som räknas. Såklart jag vill att det ska gå bra för Sverige, men då får vi se till att skicka något ännu bättre. Det är ju det som är tjusningen med det hela. Att skicka något som slår!


Skrivet: 2010-02-08| 16:07:19     Av: http://www.escpanelen.info.se

« Namn:

« E-postadress: (Publiceras ej)

« URL/Bloggadress:

« Kommentar:
Komma ihåg dig?