Delfinal 3 - fest med schlagerbögar

Ja då var det dags för delfinal tre och jag spenderade kvällen med två härliga schlagerbögar. Det blev ljubel och applåder när kvällens favorit Timotej gick vidare till final. Måste erkänna att bidraget verkligen gjorde starkt intryck på även mig och att den absolut var värd en finalplats! ESC-klass på den, helt klart! Att mina förhandsfavoriter Alcazar inte tog sig direkt till final känns snopet, jag tyckte verkligen dom levererade ett av kvällens snyggaste nummer. Att duktiga Erik Linder inte heller tog sig vidare var också en besvikelse - den låten ger mig rysningar! Men men, allt kan hända i schlagern... Det är tydligt det! Efter mellon väntade utgång med min kära blogg-kollega Micke. Tillsammans gjorde vi Stockholmsnatten osäker! Några festbilder tagna i mindre nykter tillstånd finns att beskåda här under texten. Håll till godo...

/ Felix


Micke med vän på dansgolvet...


Felix och Lauri

« Namn:

« E-postadress: (Publiceras ej)

« URL/Bloggadress:

« Kommentar:
Komma ihåg dig?