Nu ska det avgöras



Nu återstår endast tre bidrag i Melodifestivalens webbjoker.

Följande tre bidrag har chansen - aktuell ställning

1. Jessica Friberg - 022 - Break Free
2. MiSt - 016 - Come And Get Me Know
3. Adam Sandahl - 088 - Kärleken Vänder Allt

För att rösta sms:ar ni låtens tre siffror till 72 470 (kostnad: 3 kronor och 60 öre plus ev. trafikavgift).

I direktsändning imorgon klockan 08.45 kommer det att avgöras vem som har fått flest röster.

Christer Björkman kommer till Gomorron Sverige-soffan tillsammans med de tre upphovsmännen till bidragen "Break Free", "Come And Get Me Now" och "Kärleken Vänder Allt".

Vem ska det bli som får chansen att delta i nästa års upplaga av Melodifestivalen? Svaret får vi imorgon!

Robbans kommentar: Ingen av de tre kvarvarande är någon av mina personliga favoriter. Totalt tycker jag det var mycket skräp i Webbjoker-tävlingen. Men ett fåtal låtar tyckte jag om. Jag har tidigare listat vilka som varit mina favoriter. Läs topplistorna. Nåväl, mitt hopp går till "Come And Get Me Know".

Postat av:Darins pojkvän

Nä fy fan vilken skit det är som är kvar då... Usch!!


Skrivet: 2009-11-11| 20:37:18    
Postat av:Claudia

hej hej, nu har jag lottat ut dom som är nominerade för veckans blogg! kika gärna och se om det är du. om ja, så ragga röster ;) om nej, så bättre lycka nästa gång! :)



kram!


Skrivet: 2009-11-11| 22:25:55     Av: http://claudiias.blogg.se/

« Namn:

« E-postadress: (Publiceras ej)

« URL/Bloggadress:

« Kommentar:
Komma ihåg dig?