Dansband uppträder för webbjokern

Mia Terngård och Stefan Lebert, som vann webbbjokern med låten "Come And Get Me Now", är på jakt efter ett dansband till sin låt.

Detta avslöjades i Dansbandskampen i lördags. De är intresserade av några av banden som varit med i Dansbandskampen, och kommer offentliggöra sitt beslut i nästa veckas Kamp.

  SVT1 Lördag 20.00

Robbans kommentar:
Jag personligen är inget fan av det här bidragret överhuvudtaget. Kanske kommer det leda till en förbättring om ett professionellt dansband framför den. Titanix känns som ett alternativ. Synd att inte MiSt själva kunde framföra den, för sakens skull.
Postat av:Dansbandsjimmy

Tycker du är snabb och säga Titanix.

bara för att öka ryktes spridningen.

så har du även.

Date?

Zekers?

Highlights?

Shake?

Torgny Melins?

Sannex?

Blender?


Skrivet: 2009-12-03| 10:46:25    
Postat av:Tomas (f.d. ESC-panelare)

Men dansband för det bidraget känns ju hur fel som helst. Jag fattar inte hur de tänker. Jag fattar inte hur någon tänkte när de röstade in bidraget som webbjoker ens..


Skrivet: 2009-12-03| 17:41:29    
Postat av:Robban

Visst är det så, Tomas!

Det fannns flera andra som var bättre enligt mig. Fel låt vann, men hursomhelst ska det bli kul att se om det blir någon förbättring av själva bidraget.


Skrivet: 2009-12-03| 22:16:00    
Postat av:Dansbandsjimmy

Måste hålla med talare (ovan). samtidigt har ju dansband fått två bidrag med varje år, ( för lite om ni fråga mig). jag tror själv att de blivit så att bidraget tagit slut, och detta är det bästa sättet att få i hop de "Osynliga Kontraktet". Själv rösta jag inte på detta bidrag utan ett annat men få göra de bästa av det.


Skrivet: 2009-12-04| 14:00:55     Av: http://www.dansbandsjimmy.blogspot.com

« Namn:

« E-postadress: (Publiceras ej)

« URL/Bloggadress:

« Kommentar:
Komma ihåg dig?